קונה רכבים לפירוק בתל אביב

קונה רכבים לפירוק בתל אביב במחיר הכי משתלם עבורך
מחפשים סוחר שעוסק בתחום פירוק רכבים בתל אביב? תהיו בטוחים שאתם במקום הנכון! עומר ברוך קונה מכוניות לפירוק בתל אביב מזה שנים רבות ובאזורים נוספים בכל רחבי הארץ וישמח לספק לכם שירות קניית רכב לפירוק בתל אביב עוד היום.

קונה רכבים לפירוק בתל אביב 24 שעות ביממה

 שירות אישי ומקצועי בתחום

✅ מכירת רכב לפירוק בתל אביב במחיר הוגן

✅ גרירת מכוניות לפירוק מבית הלקוח ללא עלות

חייגו עוד היום לקונה רכבים לפירוק בתל אביב: 050-9010-578

תהליך מכירת רכב לפירוק בתל אביב

כשמוכרים רכב המורכבות היא גדולה יותר מאשר למכור פריטים או מוצרים שבבעלותכם, מכיוון שהמכונית רשומה על שימכם מול רשיות הממשלה ולכן יש להבין את התהליך, לפניכם 2 נקודות חשובות שחשוב לשים דגש:

  • הורדת הרכב מהכביש
    תהליך הורדת הרכב מהכביש הוא פשוט שלב חובה עבור כל אחד, במידה ואתם מעוניינים למכור רכב לפירוק בתל אביב עליכם לעדכן את משרד התחבורה שהרכב ירד מהכביש. אז איך עושים זאת?
    על בעלי הרכבים היה למלא טופס הורדת רכב מהכביש ולהגיע למשרד הרישוי עם תעודת זהות של בעל הרכב + הטפסים הרלוונטים ולבצע זאת פרונטאלית.
    הערה חשובה: בתקופת הקורונה ניתן לקבוע תור טלפוני על ידי חיוב ל *5678 ולאחר מכן תבצעו תהליך זיהוי על מנת שיאמתו שאתם בעלי הרכב, שולחים למשרד הרישוי דרך הוואטס-אפ את כל הפרטים הרלוונטים וכך בעצם מבצעים את ההורדה של המכונית בפועל.
  • זיכוי עבור טסט
    ברב המקרים הרבה אנשים לא יודעים שמגיע להם כסף, ממש כסף, ישנם מקרים רבים בהם אנשים בעלי טסט תקף לרכב שלהם ולאחר כמה חודשים מחליטים להוריד את הרכב מהכביש, הרבה מאוד שוכחים שהטסט הוא תשלום שנתי ולכם במידה ולרכב שלכם עדיין טסט תקף תוכלו להזדכות ולקבל החזר אגרת רישוי עבור החודשים שכביכול שילמתם עליהם מראש.

העברת הרכב למגרש פירוק רכבים בתל אביב

אז אחרי שסיימתם את תהליך ההורדה של המכונית מהכביש זה הזמן בעצם לעשות עם בגרוטאה שלכם מה שאתם רוצים, רכב ישן הוא מפגע סביבתי ועדיף כמה שיותר להעבירו לסוחר קונה רכבים לפירוק בתל אביב ולקבל כסף מזומן עבור הרכב הישן.
מומלץ לפנות לסוחר אשר מספק שירותים בקרבת מגוריכם, עומר ברוך קונה רכבים לפירוק בתל אביב ואנחנו מגיעים עד אליכם לגרור את המכונית שלכם כך שאין צורך להגיע אלינו.

כמה שווה רכב לפירוק בתל אביב?

כאשר אנחנו מעוניינים להעבר רכב לפירוק רכבים בתל אביב יש להבין כמה דברים בסיסיים, רכבים שעוברים למגרשי פירוק לברזל בתל אביב לרב מחירם יהיה בין 500 שקלים ל 1000 שקלים, כמובן שכל מקרה לגופו.
ישנם רכבים ששווים הרבה יותר, אז על מנת שתדעו בדיוק כמה שווה המכונית שלכם צרו קשר עם עומר ברוך.
במקרים חריגים מאוד ישנם רכבים שאפילו לא שווים שום תמורה, במקרים כאלה אנחנו מבצעים פינוי של הרכב מבית הלקוח ללא תמורה אבל הגרירה (שזה בעצם זמן עבודה שלנו ) יהיה בחינם.

חייגו עוד היום לקונה רכבים לפירוק בתל אביב: 050-9010-578

שירותים בקרבת מקום: מכירת רכב לפירוק בבת ים | פירוק רכב בראשון לציון | רכב לפירוק בחולון | מכוניות לפירוק בפתח תקווה

 

×
דילוג לתוכן