על שירותי פירוק מכוניות

רוב המטענים בצפון אמריקה מועבר על ידי משאית. הובלת מטענים כמה טון על פני הסרטים של אספלט המקשרים את היבשת, נהג המשאית הוא אחראי למעסיק שלהם, עסקי הובלות. זהו חלק חשוב של חלקי חילוף של פירוק מכונית הכלכלה כזו שיש אפילו הכשרה מיוחדת בנושא זמין דרך בית ספר להכשרת תחבורה.

עסקי הובלות ניתן ניהול מאות מטענים. זוהי האחריות של עסקי הובלות כדי לתאם את פירוק מכוניות כל המשאיות בצי שלה. נכון, כמה נהגי משאיות הם קבלנים עצמאיים שבבעלותם כלי הרכב שלהם, אבל הרבה הם בבעלות ומתוחזק על ידי העסקי  ואפילו קבלנים זקוקים למסגרת הגדולה יותר לעסקי  כדי לעזור להם למצוא עבודה.

משלוחים ומטענים במשרד צריך להיות משרד מרכזי. זה המוח, שבו מוקדן מרכזי או שתיים
לשמור על קשר עם משאיות בזמן שהם על הכביש. זה מתחיל להיות יותר ויותר מתוחכם מבחינה טכנולוגית. אמנם פעם האמצעי היחיד של קשר היה רדיו שני בדרך , עכשיו דברים כמו אומר שהמשרד המרכזי יכול לדעת בדיוק היכן נמצאים כלי הרכב בכל הזמנים, לתמונה מדויקת יותר של הערכות מועד אספקה. זה לא מפתיע שצוות פונה לקורסי סדרן כדי לשמור על כישוריהם עד לאותו מועד קונה רכבים ישנים.

עסקי הובלות עשויות או לא עשויים להחזיק מחסנים שלהם. אם הם עושים שהם צריכים מישהו עם תואר מבית ספר את פעילות תחבורה לתאם את המטענים בפועל. כל ארגז המכל פלדה או טנק יהיה מתויג ולעקוב אחריו. ברקודים אוניברסליים ורשומות ממוחשבים לעקוב אחר מה שהוא פירוק מכוניות מועבר ואם הוא זקוק לטיפול מיוחד. כמה דברים שמועברים צריכים להיות כל הזמן בטמפרטורות מדויקות. זה יכול להיות קר, במקרה של משאית מלאה בחלב, או כל הזמן חם על מוצרים תעשייתיים מסוימים. מטען חלקם, כמו בעלי חיים, יש להיות מוזן מעת לעת ולהשקות. וכמובן כמה מטענים הוא דליקים, מאכל, חומר נפץ או אפילו רדיואקטיבי.

אם הם בעלי משאיות משלהם, הם גם צריכים להישמר. למרות שצי קטן יכול להיות במיקור חוץ, פירוק מכוניות עסקי גדולות לא תהיינה לי מוסכים ענקים משלהם, בגודל שיתאים למשאיות שהם צריכים לדאוג ולמאוישים על ידי אנשים עם תארים מבית ספר מכונאי רכב. בוגרים אלו יהיו צורך ההסמכה ומומחיות כדי לעבוד על השלכות מנועי דיזל. משאיות, על פי רוב, להשתמש בדלק הזה, במקום בנזין רגיל.

  • מאמר שיעניין – איך תמכור את המכונית לפירוק

כמובן, יש לא כל עסקי הובלות את הדברים האלה. גורר הקטן ביותר שנעשה באחת פעולות אדם. צעד מעל האיש עם ואן-, האנשים האלה לא יכולים למנף את קנה מידה, אבל הם עדיין יכולים להפוך את חיים נוחים עם עסק פעל בעלים.

×
דילוג לתוכן