למה כדאי למכור את הרכב שלכם לפירוק?

רכב העברה לפירוק

ברוכים השבים לבלוג שלנו חברים!

אז למה כדי לך למכור את הרכב לפירוק ?

אז הנה החורף כבר מגיע וזה הזמן המושלם לסגור כמה חשבונות עם הרכב הישן שלנו….דבר האחרון שאנחנו צריכים על הראש כרגע זה להיתקע עם המכונית בצד בכביש בזמן שיורד גשם!
רכב ישן לרב זה בעיקר "כאבי ראש מיותרים", הרי למי יש כוח וסבלנות לגשת למוסך בכל שני וחמישי? אז תחסכו לכם את הכדור נגד מיגרנה ותמכרו את הרכב למגרש פירוק מכוניות.

ישנו שלב מסויים שבלאי הרכב כבר לא מחזיק מעמד, בעיקר לאחר 15 שנים שהמכונית שלכם על הכביש , לאחר צבירה אדירה של בלאי המנוע רגיש יותר לתקלות, הרצועות והחלפים הפנימיים יתחילו להחליד וזה הזמן שצריך לקבל החלטה ולמכור את הרכב לסוחר קונה רכבים לפירוק.

איך אנחנו נעזור לכם?

עומר ברוך, מומחה ברכישת מכונית שכבר עשו את שלהם על הכביש, מה שנקרא קונה רכבים לפירוק , נגיע בהקדם לבית הלקוח, נתן הצעת מחיר ריאלית על הרכב ובמידה ושני הצדדים יסכימו נעמיס את הרכב הישן שלכם על הגרר החמים והנעים שלנו ישירות למגרש הגרוטאות שלנו!

עומר ברוך מבצע גרירת רכבים לפירוק

 

כחלק בלתי נפרד מהעסק שלנו אנחנו קונים את כל סוגי הרכבים , זה לא משנה אם יש לך מלגזה, טרקטור,אוטובוס או אופנוע ים , אצלי הגרוטאה שלך שווה כסף! במידה ואם יש לך גרוטאה שהיא מטרד בחניה והיא ממש לא משהו בכל זאת נשמח לבוא ולגרור את הרכב על חשבוננו.

רכב העברה לפירוק
בעל עסק? המלגזה שלך עושה בעיות? בשביל זה אנחנו כאן! קונים ממך את המלגזה לפירוק כאן ועכשיו בלי שאלות מיותרות.

היתרונות הסביבתיים של מסירת הרכב לפירוק

אז בלי קשר לזה שאתם מרוויחים כסף מהגרוטאה שלכם גם הסביבה מרוויחה מעט מתהליך מכירת הרכב לברזל. רכבים ישנים עוברים ישירות למגרש של עומר ברוך ואנו מבצעים פירוק חלקי חילוף רלוונטים ולאחר מכן ריסוק מוחלט על מנת להפיק כמה שיותר ברזל מהרכב לשימוש עתידי כחומר גלם.

צפו בסרטון שלנו ממגרש פירוק הרכבים:

שמעתם מספיק? צריכים להעיף את הרכב כבר? אוקי מעולה, אנחנו נעזור לכם עם תהליך ההורדה של הרכב אז כל מה שנשאר לכם זה ליצור קשר איתנו ונגיע במהירות!

שירות מומלץ: מאור מצברים לרכב

×
דילוג לתוכן